SanneInAustralia.reismee.nl

Sydney

Daar ben ik dan, de stad waar het allemaal gaat beginnen: Sydney. Mijn verhaal zal niet heel lang zijn vandaag, ik wil jullie alleen even weten dat ik veilig ben aangekomen en ik mijn hostel zit met de groep van travel active

Bij elk woord die ik typ vallen mijn ogen meer dicht. Gisteravond om 23.50 (Singapore tijd) zijn we naar Sydney vertrokken. Nog een reis van 7,5 uur waar ik maar 1-2 uur geslapen heb. Wat ik verlang in nu naar een bed.

Morgen gaan we een soort City tour doen , dan zal ik wel wat meer over Sydney vertellen. Dit was het even voor vandaag, morgen meer.

XSanne

Reacties

Reacties

Remy.

Hey San. Ben blij dat je daar bent. Ga nu maar eerst lekker slapen en ga morgen maar lekker genieten. Slaap lekker xx

Anjo, Ger en Caroline

Hoi Sanne,

Goed te lezen dat je er veilig bent aangekomen.
Het avontuur gaat nu echt beginnen.
We zullen je blijven volgen.
Geniet met volle teugen!
Groetjes uit Berg en Terblijt

Marianne

Gelukkig je bent er. Rust goed uit en slaap lekker. :-)
en dan op naar je avontuur.

Pap

Nu eerst uitrusten en morgen genieten.
Hoor snel wel weer wat????????

Mamma

Slaap maar lekker en geniet van alles wat je te zien krijgt. XXXX

Ivo

Fijn dat je een goede reis gehad hebt!
Nu kan het genieten echt beginnen!!!
Enjoy! !!!!
Xxx

Sanne

Dankjewel allemaal voor de leuke reacties! X

Tamaar

Fijn om weer wat te kunnen lezen. Is ook wat vlieg je zo lang om weer in de regen te zitten. Hihi.
Op facebook verschillende fotoos voorbij zien komen, is dat je "groepje"? Of zijn er nog meer.

Nou ik zie vanzelf het volgende verhaal ???? liefs xxx

Sanne

Zeg dat haha. Dat is inderdaad het groepje waar ik nu nog bij ben, het zijn niet veel mensen maar het is wel echt een super leuke groep dus daar ben ik wel echt blij mee. Is toch wat leuker als je mensen kent als je alleen in een stad zit waar je nog nooit bent geweest

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!