SanneInAustralia.reismee.nl

Bijna vergeten

Oja, bijna vergeten te vertellen. Ik kom eerder naar huis. Niet omdat ik het hier niet leuk vind of omdat ik zo'n erge heimwee heb maar gewoon om de reden dat mijn geld op is. Ik kan in Cairns voor een baan gaan zoeken maar ik heb geen idee hoe groot de kans is dat ik die daar krijg en omdat veel backpackers naar Cairns gaan zie ik niet zo'n grote kans. Ik heb al een aantal boerderijen gemaild maar die willen mij niet omdat ik nog maar twee weken in Cairns zou hebben en dat is te kort.
Ik heb een beetje dubbele gevoelens om weer naar huis te gaan, maar ik heb gezien wat ik wilde zien. Natuurlijk ga ik dit ontzettend missen maar ik kom ooit nog een keer terug en dan wil ik de westkust gaan bezichtigen, misschien dan wel met een travelbuddy. Als iemand zich geroepen voelt hoor ik het graag :)
Ik vertrek hier 26 april en ben 27 april weer terug in Amsterdam, back to reality

Reacties

Reacties

Tamara

Wat balen zeg dat je reis eerder moet afbreken. Wel fijn dat je kunt zeggen dat je alles hebt gedaan wat je wilde. En nu gewoon weer hard gaan sparen voor de andere kant van het land ;)

Liefs xxx

Margo

Jammer voor jou dat je eerder terug komt,gelukkig heb je het grootste deel van de reis kunnen doen wat je wilde doen. Geniet nog van de dingen die gaat doe,en als ik zo de verhalen lees gebeurt dat ook. Wat een bijzondere ervaring en wat een indrukken zijn het hè.

Groetjes Kees en margo

Marianne

Dat je aan het genieten bent is duidelijk te lezen in je verslagen en te zien op je foto's. Dat je eerder terug komt is voor jou natuurlijk niet leuk maar zonder geld kom je niet ver en een baantje krijgen zal ook geen makkie zijn of worden. Gelukkig heb je al heeeeeel veel gezien en genoten, dat neemt niemand je meer af. Eerlijk is eerlijk ik denk dat er genoeg mensen zijn die je hartelijk verwelkomen in ons kikkerlandje op 27 april a.s. Tot gauw xxxx

Phil en martien

Hallo Sanne.

Je bent in elk geval een mooie ervaring rijker.
Dat neemt je niemand meer af.
Voor de volgende keer heb je wel een schat aan ervaring.
Nog veel plezier en een behouden terugreis.
Groetjes Phil en Martien

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!