SanneInAustralia.reismee.nl

Day 2

Ook in Australie kan er wel eens regen vallen, en dat is vandaag het geval. Het enige verschil, als het hier regent, regent het ook goed. Het is hier nu 10.00 in de ochtend en het vooruitzicht van de hele dag is regen, regen en nog eens regen. Ons plan om vandaag naar Bondi Beach te gaan moeten we dus even verschuiven.
Morgen moeten we het hostel waar we nu in zitten verlaten, we hebben samen met de groep net een nieuwe geboekt, om de eerste week toch een beetje samen te overleven.

Gisteren zijn we wel de stad ingegaan. Toen ik wakker werd was mijn eerste gevoel dat ik een dikke trui met een lange broek aan moest. Dat was niet het geval, ondanks het de hele dag vrij bewolkt is geweest was ik toch best verbrand, ik was niet de enige trouwens. We hadden allemaal zoiets, het is bewolkt insmeren zal wel niet hoeven.
Les 1 in Australie: ALTIJD insmeren, ook al is het bewolkt.
Sydney zelf is een mooie stad, ik ben nog nooit in New York geweest maar ik vond het er toch heel veel op lijken, grote parken midden in de grote stad, veel verkeer, hoge gebouwen. Een van de groep was in New York geweest en die zei hetzelfde.
Pas toen we bij het Sydney Opera House aankwamen en bij de Harbour Bridge had ik echt het gevoel dat ik in Sydney zat. Ik ben hier gewoon echt!

Dinsdag gaan we kijken of we alsnog naar Bondi Beach kunnen om daar een wandeling te maken naar Coogee Beach, het moet een hele mooie wandeling zijn dus ik ben eens benieuwd. Morgen verlaat ik dit hostel en ik weet niet hoe ik in het andere hostel precies zit met wifi, het kan zijn dat ik niks van wifi heb of ik heb juist 24/7 wifi. Even afwachten dus.

Ik laat weer iets van mij horen als ik kan.

XSanne

Reacties

Reacties

Susanne

Wauw!! Wat ben ik jaloers haha.
Ondanks de regen het plezier is dus aanwezig!
Waar ga je heen als je klaar bent in sydney?
Ben benieuwd naar je volgende verhaal!

Sanne

Het plezier is er zeker! We hebben net kaartjes gekregen voor een festival voor vanavond, dus dat is het plan nu. Waar ik na Sydney naartoe ga weet ik nog niet, ik wil de oostkust op maar even kijken waar ik werk kan krijgen

Astrid

Och regen in Australië is nog honderd keer beter dan een zonnige dag in Nederland.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!