SanneInAustralia.reismee.nl

Day 3

Vandaag was de dag dat we het eerste hostel moesten verlaten, om 9uur s ochtends hadden we een oriëntatie bij het Work and Travel Company (de organisatie die mij helpt bij het zoeken naar een baan). Tijdens de oriëntatie kwam SurfCamp ter sprake, het leek me al vet om te doen, alleen wat duur.. todat een van de instucteurs met een actie kwam $100 korting. Dan kan je geen nee meer zeggen, de rest van de groep wilde het ook doen. Dus volgende week gaan we met z'n alle een weekje surfen. Hij zei ook dat je voor een week sydney waarschijnlijk hetzelfdd kwijt was met hosfel en eten. Bij het Camp is alles inbegrepen.

De rest van de middag hebben we door de stad gelopen opzoek naar een bedrijf die onze zorgverzekering zou regelen, na denk ik een uur door de stad te hebben gelopen bleek, eenmaal daar, dat die dicht was.

Dan maar shoppen, nouja shoppen, kijken naar alles en de prijs een beetje vergelijken . Niemand wil nu echt iets kopen omdat je daar natuurlijk de rest van de reis mee moet slepen. We zijn wel even de Microsoft winkel ingeweest, het is de enige buiten de USA en iedereen was er super vriendelijk. Eigenlijk is iedereen in australie super aardig. Je hoeft maar iets te vragen en iedereen helpt je graag, het is niet zo ik-doe-dit-omdat-het-mijn-baan-is aardig. Bediening in resaurant vragen waar je vandaan komt en beginnen een heel gesprek met je aan te gaan, echt geweldig.

Het nieuwe hostel waar we nu inzitten is minder schoon/modern dat het andere hostel, maar dat hoort er natuurlijk bij. Het grote voordeel aan dit hostel: 24/7 free wifi!!

Trouwens:

Les 2 voor Australië: bestel hier nooit een macchiato(?)*niet zeker of je het zo schrijft*. Hier is dat niet zoals in Nederland, I've learned it the hard way. Hier is het een shotje melk met koffie en heel sterk.

Ik ga zo maar eens slapen, ik zalnweer updaten als ik kan en iets te vertellen heb.

XSanne

Reacties

Reacties

Danielle

Nog een tip ????
Milkshake zoals we dat hier kennen, kennen ze daar niet.
Bestel je een milkshake krijg dus melk met smaakje en ijsblokjes....

Leuk hoor om je verhalen te lezen!
Hele ervaring!

Veel plezier op surfcamp

Astrid

Ohw stoer lekker surfen. Lijkt me echt geweldig. En al doende leer je ( ook wat wat je wel en niet moet bestellen)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!