SanneInAustralia.reismee.nl

Day 4

Hey,

Voordat ik over vandaag praat zeg ik eerst iets over nieuwe hostel: hier lopen beestjes, kakkerlakken en oorwormen. Ik weet dat het Australië is en dat ze er zijn maar ik had gewoon gehoopt dat ik ze niet zou zien, het hoort er helaas bij.

Vandaag zijn we naar Bondi beach geweest, wat een mooi strand. Echt een van tv. En voor de kenners Bondi Rescue wordt hier opgenomen, dus het is een strand van tv. Helaas waren ze vandaag niet aan het filmen anders had ik wel even gezwaaid naar jullie.

De mensen die mij kennen weten dat ik niet snel verbrand of gewoon bruin wordt, nou.. in Australië dus niet. Ik heb me zeker 6-7 keer ingesmeerd (50+) en ik ben HELEMAAL verbrand. Ik heb nu echt te doen met mensen die snel verbranden. Ik voel me nu een soort zon, overal straal ik warmte af. Ik zal morgen (hopelijk) wel bruin zijn.

Wat we morgen gaan doen zien we morgen wel, ik houd jullie op de hoogte!

XSanne

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!