SanneInAustralia.reismee.nl

Blue mountains

Vandaag ben ik naar de Bleu mountains geweest. En wow wat mooi!

Ik ben met een dagtour gegaan, zo krijg je altijd meer informatie dan als je alleen gaat. Om 7.30 werden we opgehaald door het busje. Een echt Australische (geen lelijke) man die ons naar de Bleu mountains bracht en ons daar zwetend door het bos liet lopen. Het is daar een soort regenwoud op sommige plekken, qua klimaat dan. Hartstikke benauwd.

Op sommige plekken liep je echt langs een klift, als je daar uitgleed had je het waarschijnlijk niet overleefd. Natuurlijk doe ik altijd veilig en is dat niet bij mij gebeurt.

Het was vooral veel afzien, omlaag ging alles wel goed. Omhoog wat minder. Ik heb vandaag zeker weer wat calorieën verbrandt en mijn conditie weer een beetje verbeterd. Maar het is het wel allemaal waard als je het uitzicht ziet. Ik heb vandaag The three sisters gezien, de meeste foto's staan op de camera dus die zal ik op internet zetten zodra ik weer terug ben in Nederland. Hier heb ik daar geen goede computer/geen goed Wi-Fi voor. De foto's die ik heb zal ik bij de foto's op deze blog zetten.

Ik heb ook een paar kangaroos in het wild gezien. Maar die waren te ver weg om echt op foto vast te leggen dus daar hebben jullie niks aan.

Naast het afzien vandaag ben ik blij dat ik dit gezien heb.

Ik heb gisteren trouwens mijn eerste job interview gehad. Het was eigenlijk meer een auditie. Het was voor een baan in het Luna Park, een soort van pretpark/circus zoals je vaak op een pier ziet staan in films/tekenfilms. Tijdens het interview heb ik moeten dansen, springen en nog van alles waarbij je denkt wtf.. op het einde van al dat werden nummers omgeroepen, als je daarbij zat mocht je door voor een tweede gesprek. Helaas zat ik daar niet bij, ik ben schijnbaar niet leuk genoeg. Die mensen weten niet wat ze missen! Aan de ene kant ben ik ook wel blij, daar zaten ook clowns en zoals vele weten ben ik daar geen fan van.

Dus nu maar weer verder zoeken naar werk en hopen op iets. Ik laat weer iets weten als ik meemaak en internet heb!

Doei!

Reacties

Reacties

Tamara

HaHaha wat een leuk sollicitatie gesprek! En stoer dat je het ook gewoon allemaal doet.
Ik geniet heerlijk van je verhalen. Liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!