SanneInAustralia.reismee.nl

Bye Sydney!

Het is zover, maandag ga ik Sydney verlaten, het werd nu ook wel tijd. Het betekend wel dat ik nu alleen verder ga. Aan de ene kant spannend en eng maar aan de andere kant heb ik ook wel zin in. Ik vertrek maandag uit Sydney, via HappyTravels heb ik een hele tour naar Cairns geboekt. Tijdens mijn reis naar Cairns heb ik ook nog een aantal activiteiten staan. Ik ga naar de whitesunday islands, fraser island en natuurlijk het great barrier rief! Ik ga nog meer dingen doen maar dat is nu te veel om allemaal op te noemen. Als jullie jaloers willen worden moeten jullie opzoeken wat het is. Als jullie niet jaloers willen worden zal ik het ook maar niet doen als ik jullie was, dan maak ik jullie wel jaloers als ik daar ben.

ik heb vanaf maandag 42 dagen rust, mijn reis en hostels zijn geboekt. Ik hoef me alleen nog maar zorgen te maken over het eten. Als ik eenmaal in Cairns ben aangekomen ga ik waarschijnlijk nog voor twee weken op een bananenboerderij werken waar ik alles wat ik heb uitgegeven ongeveer dan terug verdien. Het is dan wel twee weken 60uur werken maar dat heb ik er wel voor over. Daarna is het al weer langzaam tijd om naar huis te gaan.

Ik ben wel heel blij dat dit geboekt is, ik was een beetje in een zwart gat aan het vallen. Ik zat in Sydney en ik wilde naar de oostkust maar ik wist niet hoe en wat en bij de Work en Travel company hielpen ze ook niet echt mee. Naast ons hostel zit HappyTravels dus ik had zoiets ik ga eens kijken wat hun voor me kunnen doen en voor ik het wist had ik mijn hele reis gepland. Dan valt er toch even een hoop stress van je schouders.

Sydney is duur en volgens de mensen van Work en Travel had het niet echt zin om te gaan werken hier want alles wat ik verdien moet ik ook weer uitgeven aan accomodatie en eten dus dan schiet ik ook niet echt op. Dan maar reizen!

Maar ik ben gelukkig! Ik ga de reis maken waar ik voor naar Australie ben gekomen.
Nu is het gewoon (zoals ze hier zeggen) no worries!

Zodra ik tijdens mijn reis wifi heb zal ik jullie op de hoogte houden en jaloers maken natuurlijk!

Reacties

Reacties

Phil en martien

Hij Sanne wat een onderneming het is een mooie omgeving, denk aan je veiligheid maar zeker veel succes en vooral plezier .
Groetjes en tot ziens????

Phil en martien

We zien elkaar weer doeiiiiii

Ma

Nou ik ben blij voor je dat je dan toch de stap gezet hebt. Dit is de rede waarom je er ook naar toe bent gegaan. Je zult zeker weer nieuwe mensen leren kennen op de reis,maak jedaar maar niet druk over. Kijk wel heel goed uit en laat regelmatig wat van je horen zodat wij ook weten dat alles goed is. Hoe is het met je tatoo???al gezet of nog niet? Wil wel een foto zien. Love you en doe asjeblieft voorzichtig.???????????????????????

Ma

Nou zeg de ???moeten kusjes en hartjes zijn. Dus denken niet wat heeft die nu weer geschreven. Komt schijnbaar niet goed over.

Pap

Hé Sanne ik heb het wel opgezocht "the great barrière reef".
Ik denk als je daar bent dat herdenkt dat je in de hemel bent. Wat is dat super mooi (tenminste vanaf de foto's).
Ik kan me ook voorstellen dat je daar kopje onder gaat (snorkelen of duiken). Wees voorzichtig op je reis maar ook daar ( bij het reef) en denk eraan eigen veiligheid staat altijd voorop. Wens je veel genot en nieuwe indrukken. Hoop snel weer wat te horen. Mam en ik houden van je ??????????

Pap

Ook bij mij doen de hartjes het niet maar ze staan er wel.

Pap

Herdenkt = je denkt.

margo

He Sanne,gaat het avontuur nu echt beginnen. Daar kwam je voor. Geniet ervan,we zien de foto`s wel weer komen Fijn dat je ook werk hebt gevonden,kun je weer even vooruit. Hoewel,over 14 dagen kun je geen banaan meer zien. maar dat is van later zorg.Ben voorzichtig en we horen weer van je.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!