SanneInAustralia.reismee.nl

Byron Bay

Ik heb de grote stad verlaten en zit nu in een kleine surfstad genaamd Byron Bay. Het weer was gisteren goed, vandaag niet meer. Nu regent het en hier is dus niks te doen als het regent, dus dat wordt maar even afwachten wat ik ga doen vandaag. Waarschijnlijk helemaal niks. Gelukkig zit ik hier tot zaterdagochtend en heb ik tijdens zat om dingen te gaan bezichtigen. Ik wilde vandaag naar de bekende vuurtoren hier lopen, maar dat gaat dus niet gebeuren. Even afwachten dan maar.

Tot nu toe is het wel moeilijk om helemaal alleen te zijn. Ik ben zo gehecht geraakt aan de groep waar ik bijna een maand in Sydney mee heb gezeten. En nu ben ik helemaal alleen. Komt wel allemaal goed, hoop ik.

Als het weer mooi weer is zal ik wat foto's maken. Nu niet natuurlijk, want regen zien jullie ook in Nederland.

Reacties

Reacties

Ma

Hoe kom je daarbij dat wij regen hebben??? de zon schijnt uitbundig hier. Hopelijk kan je nog wat leuke dingen doen die paar dagen wat je daar bent. Wij kijken uit naar de foto"s. Je bent een kanjer!!!!! Liefs Ma

Marianne

Heey Sanne, leuk om je interessante, mooie en jaloersmakende verhalen te lezen. Wat het weer en (nieuwe) vrienden betreft komt helemaal goed daar, zeker weten. Let goed op jezelf, wees voorzichtig en geniet, geniet, geniet meid. Groetjes uit de (zonnige) Beatrixsingel.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!