SanneInAustralia.reismee.nl

Surfers Paradise

Ik zit nu aan de Gold Coast van Australië, in Surfers paradise. Het is indrukwekkend om te zien. Het is weer een heel verschil met Byron Bay. Hier heb je geen natuur langs de kust maar ontiegelijk hoge wolkenkrabbers.
Hier in Surfers heb ik wel moeite om mijn dagen te vullen. Gelukkig ga ik morgenvroeg weer door naar mijn volgende stop.
Surfers is indrukwekkend om te zien daar niet van maar je hebt het strand met wat winkelstraten er omheen en dat is het dan ook weer. Ik kan wel met het openbaar vervoer naar wat omliggende plaatsen gaan maar daar had ik niet echt zin in.
Ik heb wat tijd gespendeerd op het strand dus ik heb ondertussen wel een mooi kleurtje gekregen.

Oh ja en net is me toch het ergste gebeurt wat ik tot nu toe in Australië heb meegemaakt. Ik liep over straat en zag allemaal lekkere eetkraampjes en omdat het mijn laatste nacht in Surfers is vond ik wel dat ik iets lekkers verdien. De eetkraampjes waren helaas wat aan de duren kant, ik bedacht me toen dat ze bij de Coles (een supermarkt) lekkere koekjes verkopen voor $3. Dus ik, in gedachten over de koekjes, begon naar de Coles te lopen.. is die dicht! (In Sydney is die tot 0.00 open)
Dus nu zit ik hier in het winkelcentrum gebruik te maken van het wifi om deze verschrikkelijke ervaring met jullie te delen. Met zin in koekjes natuurlijk.

Morgen ga ik naar Brisbane. Daar moet genoeg te doen zijn had ik gelezen dus daar ga ik me wel vermaken. Hopelijk is daar ook een Coles

Reacties

Reacties

Ma

Whaha wat een bak, geen koekjes!!!! Toch wel wat anders gegeten hoop ik? Jammer voor je dat er zo weinig te doen is. Als je de naam van de plaats hoort denken je er toch heel wat anders bij. Maar gelukkig ga je morgen weer Door.

Sanne

Nee alles was dicht of hartstikke duur :(

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!