SanneInAustralia.reismee.nl

Noosa heads

Ik zit nu halverwege mijn week in Noosa. Ik heb hier 7 dagen, ik dacht dat te lang zou zijn en dat is het ook. Omdat ik een beetje op een budget leef omdat ik nog niet heb gewerkt kan ik hier eigenlijk alleen maar de gratis dingen doen. Dat heb ik nu wel allemaal gedaan. Ik kan wel nog een dag gaan surfen dus dat ga ik denk ik morgen doen. Ik heb wel voor dinsdag de everglades geboekt. Dat is een soort regenwoud waar er maar twee van zijn in de hele wereld, dus dat moet ik gezien hebben als ik hier ben.

Verder heb ik vrijdag de coastal walk gedaan. Een wandeling langs de kust van Noosa. Heel mooi om te zien en het is de wandeling waard. (6-7km heen en terug) De terugweg ben ik via het bos gegaan waar wilde koalas leven, ik heb er helaas geen gezien. Wat ik wel heb gezien is mijn eerste grote spin. De grote van mijn hand ongeveer. Nu ik die eenmaal gezien heb blijf ik ze overal zien, als ik elke ochtend ontbijt kijk ik tegen een web aan van ongeveer 10 spinnen. Grote en kleine. Als ze maar niet bij mij in de buurt komen vind ik het goed.

Zaterdag heb ik vrijwel de hele dag op het strand gespendeerd, om even bij te kleuren. Ik moet zeggen dat dat aardig gelukt is.

Ik slaap op een kamer met 9 andere, een vriendengroep uit Brazilië. Gisteravond zijn die met zn alle op stap gegaan mij de halve nacht wakker gehouden, toen ik eindelijk sliep kwamen de schoonmakers binnen. Vandaag heb ik dus niet veel ondernomen omdat ik vooral moe was. Dat heb je als je in een hostel zit denk ik, gelukkig is vanavond hun laatste nacht.

Het hostel op zich is ook niet helemaal geweldig, maar ik hoef het nog maar tot donderdag vol te houden en dan ga ik naar Fraser Island. Iedereen die er geweest is zegt dat het geweldig is. Het is volgens mij het grootste zandeiland van de wereld. Dus daar kijk ik naar uit.

Voor de rest is met mij alles goed, het is nu even afzien maar april wordt een hele mooie maand voor mij. Fraser Island, whitesundays, magnetic island en een dagje snorkelen in het great barrier reef. Het beste moet nog komen!

Reacties

Reacties

Phil en martien

Hij Sanne
Laat het gewoon gebeuren en geniet vooral,het lijkt ons zeker wel spannend maar wel een mooie ervaring.
Groetjesxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!