SanneInAustralia.reismee.nl

Rainbow beach

Nog een klein uurtje en mijn tienerjaren zijn voorbij. Ik denk dat ik mijn verjaardag ga vieren op een van de beste eilanden van Australië: Fraser Island. Het enige nadeel, morgenvroeg gaat om 5:30 de wekker..

Voor de mensen die mij willen feliciteren, dat kan gewoon. Voor 7.00 (mijn tijd) morgenvroeg kan ik nog reageren daarna ben ik een weekend wifi loos.

In Rainbow Beach zit ik met 5 andere in een beachhouse, vrij sjiek als je het vergelijkt met alle hostels die ik heb gehad. Het is ons eigen appartementje. We moeten alleen 5min lopen voor wifi. Door een straat zonder verlichting, dus dat is minder. Vooral nu het 's avond. Maar no worries volgens de jongens van de receptie is Rainbow beach een van de veiligste plekken in Australië en er is nog nooit iets gebeurt hier. Dat alles voor wifi.

Nu is het even wachten tot 12uur en dan naar bed. Ik zal zodra ik weer wifi heb wat foto's op Facebook zetten om te laten zien hoe mooi Fraser is.

Reacties

Reacties

Margo

Lang zal ze leven etc in de gloria in de gloria hieperdepiep HOERA. Gefeliciteerd mat je verjaardag.Wel bijzonder dat je je tienerjaren in Australië achter laat.Maak er een mooie dag van.

Sandra en Guido

Heey jarige Sanne ( mss niet meer als je dit leest) maar toch. We hopen dat je een leuke dag hebt gehad. Van harte proficiat en nog heeeeeel veeeeeel jaren????. We zullen hier in ieder geval op jou proosten????????????????????
Doeiiiiii xxxx

Tamara

Heppie birsdaj to you!

Veel plezier in het beach house!!!

suzanne

van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Martien en Phil

Hallo Sanne. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Dit zal er een worden die je nooit meer zult vergeten! Blijf vooral genieten. ????????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!