SanneInAustralia.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reisblog!

Nog even en dan is het zover, mijn reis naar Australië.
Om jullie op de hoogte te houden van mijn reis heb ik deze webblog aangemaakt. Hier zal ik, als ik internet en tijd heb, mijn reis bijhouden zodat jullie weten wat ik doe en waar ik ongeveer uithang.

Als jullie mij op de voet willen volgen kan je je email adres in de kolom aan de rechterkant achterlaten. Op deze manier ontvang je een email als ik een nieuw verhaal of nieuwe foto's in deze blog plaats.

Jullie mogen hier gerust ook zelf een berichtje plaatsten als jullie iets leuks te melden hebben voor mij.

- Sanne

Reacties

Reacties

Tim

Veel plezier en genieter van ben benieuwd hoe je het gaat ervaren.

Kees

Hallo Sanne .

Helaas kan ik niet op jou afscheids feestje zijn.
Maar wens je al vast heel veel plezier lekker genieten van een andere omgeving maar vooral leren van andere culturen.
en kom gezond weer terug.

Phil en Martien

Veel succes en een goede reis tot hores????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!